Vaksine mot smittsom hjernehinnebetennelse

Alle elever får tilbud om å vaksinere seg mot smittsom hjernehinnebetennelse. Påmelding på Teams.

Elevrådsstyret

Elevrådsstyret har i dag blitt valgt ved avstemning.

Tur til Øyungen

Vg3-elevene har vært på tur til Øyungen. De som ville fikk være med på merking og registrering av ugler.

Biologi 2 på felttur

Elevene med faget biologi 2 har vært på felttur til Herstadtjernet.

Barnas Innlandsmarked

2BUA-N har samarbeidet med Ringsaker kommune om Barnas Innlandsmarked 2022. Årets tema var «Matglede».

Ekskursjon

Vg2 barne- og ungdomsklassene (2BUA og 2BUA-N) har vært på fellestur til Livensveen gårdsbarnehage i Løten.

Aktivitetsdag

Vi gjennomførte en felles aktivitetsdag med samarbeidsoppgaver, teambuilding og informasjon fra det pedagogiske støtteteamet.

Basisferdigheter

Vg2 yrkesfag lærte opp vg1-elevene i basisferdigheter på tvers av utdanningstilbud.

Aktivere brukerkonto i Innlandet

For å kunne bruke våre digitale verktøy og tjenester, må du ha en Innlandet-brukerkonto.