Stortinget

POM-klassa besøkte Stortinget og fikk en god innføring i maktfordelingsprinsippet, parlamentarismen og regler for ordskifte.

FIFA-turnering

Nikolai i 2STB vant 3-2 over Odin i 1BAD i finalen. Even i 2STB vant bronsefinalen 3-2 over Szymon i 1BAD.

Utveksling

Vi hadde utvekslingsbesøket fra Yssingeaux i Frankrike i uke 43. Elevene reiser på gjenvisitt i vårsemesteret.

3AUA på studietur

Vg3 automatisering har vært på studietur til NMBU på Ås.

Día de muertos – De dødes dag

Den 2. november feiret spanskklassene i vg2 studiespesialisering Día de muertos, «De dødes dag».

Samarbeid med Geitmyra

Vg2 barne- og ungdomsarbeiderfag har hatt todagers samarbeid med Geitmyra matkultursenter i Ringsaker.

Skolemesterskap i volleyball

Vi stilte lag i skolemesterskapet og endte etter svært god innsats på en respektabel fjerdeplass. Se film.

Bærekraft

Vg1 helse- og oppvekstfag hadde samarbeid med Sirkula og Framtiden i våre hender med temaene matredning, forbruk og miljøgifter.

FN-dagen

Vi hadde en flott dag med appell fra elevrådet, undervisningsopplegg opp mot FNs bærekraftmål, gratis lunsj for alle og besøk av Thorbjørn Jagland.

Utveksling med Sevilla

16 elever med deres familier var vertskap for 16 spanjoler. Det ble en fin uke med mye læring og nye bekjentskaper.